194

Business for Breakfast

Business for Breakfast (BforB) přináší do České republiky osvědčený byznys model, který se specializuje na sdílení informací, referencí, poskytování kontaktů a doporučení v oblasti byznysu, obchodu a podnikání.  Je tak první oficiální networking[1] platformou působící v ČR. Svou činností zajišťuje podnikatelům a organizacím zázemí pro sdílení kontaktů a obchodních příležitostí.

Nový klub v Trutnově bude mít na úvod pro trutnovské podnikatele 3 zahajovací setkání, a to:

17.9.2013 od 10:00 do 11:30

18.9.2013 od 7:30 do 9:00

19.9.2013 od 17:00 do 18:30 hodin.

Zájemci mohou přijít v těchto termínech do společenského a kulturního centra UFFO a posnídat s kolegy podnikateli. Než se stanete členem Business for Breakfast, je možné přijít na snídani jako host. Stačí se přihlásit přes webové stránky www.bforb.cz (klub UFFO Trutnov),  vzít sebou spoustu vizitek a pár korun na svoji snídani.

[1] navazování nejen obchodních kontaktů pro osobní rozvoj nebo rozvoj firmy

U Business for Breakfast platí pravidlo exkluzivity v oboru. Některé obory, které mají velkou konkurenci, se obvykle obsadí velmi rychle.

BforB funguje na základě tří hlavních pilířů – poznat, porozumět a důvěřovat. Díky těmto hodnotám totiž lze s důvěrou doporučit své klienty kolegům v klubu a naopak.

V ČR působí přes 4 roky a v současnosti má více jak 30 klubů v různých městech po republice (např. ve Zlíně, Praze, Hradci Králové, Brně, Ostravě, Pardubicích, Liberci a Plzni atd.).

BforB je příležitost pro každého podnikatele, majitele firmy, profesionála vybudovat si nový obchodní kanál, prostřednictvím kterého může rozvíjet svoji firmu způsobem, který právě potřebuje, získávat nové kontakty a doporučení pro svoji firmu a napojit se do bohatého zdroje informací a zkušeností z jiných oborů.

„Naším cílem je změnit atmosféru podnikání v celé České republice, vytvořit lokální místa „důvěry", která budou pracovat ve prospěch místních firem. Pomáháme utvářet mezi podnikateli takové vztahy, ve kterých konkurenci nahrazuje spolupráce, vzájemná důvěra, podpora a sdílení kontaktů," říká Kamila Zárychtová, ředitelka BforB v České republice.

Členové klubů BforB se setkávají se svými obchodními kolegy každé dva týdny na pravidelných setkáních a předávávají si obchodních příležitosti. Navštěvováním pravidelných mítinků s příslušnou skupinou si lze vybudovat vztahy s podobně smýšlejícími lidmi. Jedná se o privátní obchodní klub, jehož členem může být pouze jedna firma z jednoho oboru.

K. Zárychtová k tomu dále dodává: „Náš koncept je dlouhodobé povahy a všichni, kteří pochopí jednoduché principy úspěchu networkingu a doporučení, tak mohou jedině získat. Jedná se pak o vytvoření dlouhodobého a stále se rozšiřujícího „obchodního kanálu", který nezruší ani výkyvy ekonomických krizí, protože i za doby krize obchody fungují, ale dvakrát se rozmyslíte, komu byznys dáte. V případě opravdu pevných vztahů a důvěry to můžete být stále vy."

Jedná se o privátní členský klub, který dává členům exkluzivní přístup ke kvalifikovaným referencím, doporučením a představením, která se obracejí v byznys. Umožňuje jen jednomu zástupci reprezentovat jeden obchodní segment a je koncipován pouze pro 30 členů, kterým zajišťuje exkluzivitu v oboru.

Podnikatelské kluby Business for Breakfast fungují v Británii více než deset let a jsou hojně navštěvované a úspěšné. V klubu snídá max. 30 podnikatelů, kteří mají minutu na představení sebe a své činnosti, ve volné části si mohou neformálně popovídat ,  všichni se mohou vzájemně požádat o schůzku. Rychlé, účinné a efektivní řešení.

Master franšízantka pro ČR Kamila Zárychtová říká: „Koncept funguje na budování kvalitních obchodních vztahů, jejichž základními pilíři jsou hodnoty POZNAT, POROZUMĚT A DŮVĚŘOVAT, raději než lov na nekonečné množství kontaktů, které z dlouhodobého hlediska ubírají spíše sil, než přinášejí kýžený výsledek."

Klient, který si řekne, že získá 29 nových kontaktů pro svůj obchod, nebude v Business for Breakfast šťastný, klub je založený na vzájemném doporučování. Je zcela teoreticky možné, že klient neudělá obchod se žádným členem klubu, ale získá řadu doporučení. Klub vychází z předpokladů, že každý z nás má řadu kontaktů, které používá a může je doporučit a naopak, každý člen klubu hledá konkrétní kontakty. Pokud má klub plný počet členů, to je 30 a každý člen má minimálně 100 kontaktů, jde o velmi slušné číslo, které přinese výsledky všem členům. Důležitá je pravidelná účast na snídaních a důvěra.